Eilen käytiin ilmoittamassa Adakin partioon.Tänään olikin jo ensimmäinen koloilta.Hyvin oli ilmeisesti mennyt.Ja reippaasti tuli kotiin,Jenna vei ja haki.Hiukan onnistui pelästyttämään mut kun soitti.

" Äiti,Jenna ei tullut mua vastaan!" "Missä oot?" "Tässä tien vieres." "Odota soitan siskolle!Osaatko tulla kotiin?" "Joo!" No,minä soittamaan välittömästi Jennalle joka naureskellen vastaa huolestuneelle äidille:"Tuolla se kävelee mun ja Hennan perässä." Pikkasen muuten alkoi tulla ylimääräisiä sydämen tykytyksiä.

Täällä Ida-Kaisa sairastaa jonkinlaista flunssaa,jäseniä,selkää ja päätä särkee,kuumetta ja kurkku kipeä.Muutaman kerran on käynyt limaa oksentamassa. *yök* Onneks mulla on nyt muutama etäpäivä,ettei tuu poissaoloja.Toivon vaan ettei Ada oo seuraava,nenä vuotaa ja on aika itkuinen koko ajan.Ja mua on väsyttänyt tänään ihan älyttömästi ja selkää särkee.