Taas yksi koe saatu takaisin ja sain tattada tattada daa.... KIITETTÄVÄN!!! HYVÄ MINÄ! Täydet pisteet tuli. Hiukan eri meininki,ku peruskoulussa.Ja hei,mähän oon kaikki toiset opiskelut jättäny paljon aikaisemmassa vaiheessa kesken.Ja nyt on tätä 8 kk:tta kestävää opiskelua enään 2½ kk:tta jäljellä. Juu,opettaja tai siis kouluttaja tuumasikin: "Taidat olla hikari!" Siis häh,minäkö?! Ei tää oo mä,joka tuota koulutusta käy.No,joo,kyllä minä se joka on saanut kuulla olevansa laiska ja tyhmä aina peruskoulussa.Mutta nää on sellaisia asioita,joita oon tehny aiemmin ja nää kiinnostaa oikeesti.Vaikka vaikeelta on tuntunu.Kuten tänään,kun käytiin siivouskoneita läpi,kävellen ohjattava yhdistelmäkone,hidaskierroksinen lattianhoitokone ja nopeakierroksinen lattianhoitokone.Ja näistä sitten on konekortti maanantaina ja tiistaina suoritettava.Mutta sitä ennen huomenna on Palveluita kotiin - passi testi.Se on hiukan hepreaa,mutta toivottavasti testi on kyllä ja ei vastauksilla,eikä sanallisesti vastattava.Sen tiedän,että 30 kysymyksestä saa 5 olla väärin.No,katsotaan kuinka käy.

Ida-Kaisalla ja Adalla oli koulussa tänään valokuvaus.Toivottavasti kuvat näyttävät just siltä,kun aamulla olivat kouluun lähtiessään.

Kävin toissa viikon perjantaina magneettitutkimuksessa ja eilen sitten sain tulokset.Lääkäri soitti klo 14 jälkeen.Ja kertoi ettei kuvissa näy mitään muutoksia,siis aivosairautta ei ole.Huokasin helpotuksesta.Kerroin että pää on jatkuvasti kipeä ja migreenilääkkeet eivät mielestäni ole oikein vaikuttaneet.No,sain uuden puhelun kolmen tunnin kuluttua.Lääkäri soitti,kuvista löytyi jotain,mutta ei kuitenkaan mitään vakavaa.Vaan tulehdus poskiontelosta.Tämä tauti on jälkitauti keuhkoputkentulehduksesta.Nyt on sitten antibiootti kuuri,TAAS!!! Sain myös tulehduskipulääkkeet tarvittaessa migreeniin ja uudet migreenilääkkeet.Juu,niissä on kolmio.Ne onkin sitten sellaiset joita ei oteta ihan tähän pieneen kipuun.

Tytöt oli viikonlopputoimintaryhmässä viikonloppuna.Hyvin oli leiri sujunut ja tällä kertaa oli Ida-Kaisalle tullut ikävä kotiin.

Mä oli perjantaina tyttöjen koululla järjestelemässä tapahtumaa klo 16-21.Siis kodin ja koulun yhteistä.Lauantaina oli sitten tapahtuma,mun "työpäivä" oli 8.30-16.Mukavaa oli ja ihmisiä riitti,tosin vähemmän kuin vuosi sitten.

Täällä Tatu kokkailee ruokaa.Köksäntunnilla oli tullut tehtäväksi tehdä samaa ruokaa mitä olivat siellä tehneet.Jotain pakasteseistä tekee.Mutta makutuomareina saa sitten toimia Tatu itse ja pikku likat.Mä ja Jenna kun ei kalaa syödä.

Hyvää alkanutta lokakuuta!