Tänään on avioero hakemuksen kirjoittamisesta 3 vuotta. Cool Ja toivottavasti kaikki p.... on takana.Aika kovilla oon ollut,eroprosessi ei ollut todellakaan helppo.Kaikenlaista syytöstä on niskaan satanut,kyttiksellä oon käynyt kuulusteluissa.Ex laittoi vireille syytteet kunnian loukkauksesta,kirje salaisuuden rikkomisesta sekä kavaltamisesta.Mutta mun onneksi kaikki päättyi jo esitutkinta vaiheessa.Käräjillä ollaan oltu lievän pahoinpitelyn takia,ex sai sakkoja.Huoltajuuskiista on ollut kaikista rankin.Ei ainoastaan mulle,lapset on "revitty" rikki.Mutta ihanaa kun sekin päätyi parhaiten.Iso KIITOS kuuluu asianajajalleni!

Exn kanssa on ihan asialliset välit,kunhan vaan hoitaa omat asiansa ja tapaa tyttöään säännöllisesti.Kovasti oon joutunut tekemään töitä itseni kanssa että pystyn kohtaamaan exn joka toinen vko tytön haun ja kotiin tuonnin ajan.Myönnän,pelkään edelleen hiukan.Ja siksi en mielelläni ole yksin kotona,kun tytön tuo kotiin.Esikoiseni on yleensä paikalla.Tietää heti jos näyttää uhkaavalta kuinka toimia,soittaa 112.

Esikoiseni silloin 3 vuotta sitten sanoi:"Eikö meidän olisi parempi olla keskenämme?!" Tuo herätti mut,tunsin itseni tyhmäksi äidiksi.Kun en tajunnut että lapset kärsivät kun toinen on jatkuvasti pois tai kotona ollessaan on useimmin kännissä.Mutta ei enään ole tuota ongelmaa täällä.Ennemmin syljen lasiin kun kumoa sen sisällön kurkkuuni.Tatu miettikin että milloin olen siiderin viimeksi juonut.Sanoin,että ovat riittävästi saaneet kärsiä alkoholin aiheuttamista ongelmista.Joten eivät tule näkemään aikoihin juovan siideriä.

Jennan rippijuhlat sen kun lähestyvät.Hiukan oon jo sokerimassasta tehnyt ruusuja täytekakun päälle.Ja testasin millainen on silikoninen risti-muotti.Tarkoitus on tehdä koriste,missä on risti ja konfirmaatio päivä.Kovasti on myös mietinnässä millaiset on muut tarjoilut.Ainakin voileipäkakkuja sekä liha (mun lemppari) Kieli ulkona että kala ja täytekakku.Pikkuleipiä on myös tarkoitus tehdä hiljalleen.Tarttee jemmata ne silleen ettei noi pienet "hiiret" pääse niitä syömään. Hymy

Jaahas,nyt siirryn katselemaan Suomi - Kanada matsia! HYVÄ SUOMI!!!